رشوه 100 هزار دلاری در حمایت از برجام

آسوشیتدپرس گزارش جدیدی از تلاش کاخ سفید برای رشوه به رسانه‌ها با هدف جلب حمایت عمومی از توافق هسته‌ای را منتشر کرد. خبرگزاری تسنیم:  آسوشیتدپرس در گزارشی تازه جزئیات بیشتری از تلاش کاخ سفید برای جلب حمایت عمومی از توافق هسته‌ای را منتشر کرد.

طبق این گزارش گروهی که دولت آمریکا اخیرا برای موفقیت‌آمیز بودن توافق هسته‌ای مورد استفاده قرار داده بود سال گذشته 100 هزار دلار را در اختیار رادیو ملی عمومی قرار داد تا گزارشی را در مورد این توافق و موضوعات مرتبط با آن منتشر کند. این گروه همچنین هزینه خبرنگاران و همکاری با دیگر رسانه ها را نیز پرداخت کرد.

ماموریت صندوق پلاگشیر ایجاد دنیایی امن با ابداع و سرمایه‌گذاری بر روی راه‌حل‌هایی به منظور کاهش و در نهایت از بین بردن زرادخانه‌های هسته‌ای در دنیا اعلام شده است. اما پس از اظهارات بن رودز، مشاورامنیت ملی اوباما تلاش‌های این صندوق برای تعریف و تمجید از توافق هسته‌ای ایران در ماه جاری میلادی توجهات بسیاری را به خود جلب کرد.

به گفته رودز تمام پروسه معامله با ایران مصنوعی بود. وی دراین باره گفت: «ما یک اتاق پژواک درست کردیم. آنها چیزهایی را می گفتند که ما تایید می کردیم. ما یک تست گرفتیم تا بدانیم که چه کسی می تواند پیام ما را به طور موثر منتقل کند.»

[ منبع این خبر سایت برترین ها-سیاسی می باشد، برای مشاهده متن اصلی خبر می توانید روی این قسمت کلیک کنید ]

برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان «رشوه 100 هزار دلاری در حمایت از برجام» اینجا کلیک کنید. شفاف سازی:
خبر فوق در سایت برترین ها-سیاسی منتشر شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است. چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید برای حذف آن روی این قسمت کلیک کنید.

نکته: با توجه به جمع آوری خودکار مطالب از سطح وب در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا اخبار غیر مجاز و یا اعتراض به انتشار مطالب سایت ها با ایمیل khabargroup.info@gmail.com در تماس باشید

تبلیغات





جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات