جزئیات تازه از فریبکاری کاخ سفید درباره برجام

آسوشیتدپرس در مطلبی جدید، جزئیات تازه‌ای به گزارش‌ نیویورک تایمز درباره زد و بند کاخ سفید با رسانه‌ها برای کمک به جلب حمایت از برجام افزود.


به گزارش شریان نیوز،پس از آنکه اظهارات «بن رودز»، معاون مشاور امنیت ملی کاخ سفید، درباره نقش رسانه‌های در تصویب توافق هسته‌ای با ایران جنجال‌آفرین شد، آسوشیتدپرس، روز جمعه جزئیات تازه‌ای در همین رابطه منتشر کرد. 

  این رسانه آمریکایی نوشت سازمانی که کاخ سفید به زد و بند با آن برای جلب حمایت از توافق هسته‌ای اعتراف کرده سال گذشته به رسانه «رادیو عمومی ملی» مبلغ 100 هزار دلار برای گزارش‌دهی درباره این توافق و موضوعات مرتبط با آن پرداخت کرده بود.    «صندوق پلاگ‌شر» سازمانی است که هدفش را ایجاد یک جهان امن از طریق توسعه برنامه‌های لازم برای کاهش و حذف ذخایر هسته‌ای دنیا اعلام کرده است.    در مقاله‌ای که نیویورک‌ تایمز حدود دو هفته پیش درباره بن ‌رودز نوشته بود، از این سازمان به عنوان یکی از نهادهایی که کاخ سفید از آن برای جلب حمایت از توافق هسته‌ای استفاده می‌کند، نام برده شده بود.    بن‌رودز در مصاحبه با نیویور‌ک‌تایمز گفته بود: «ما یک اتاق پژواک درست کردیم.» او همچنین گفته بود گروه‌هایی مانند صندوق پلاگ‌شر به انتشار مؤثر پیام دولت آمریکا کمک می‌کردند.    در گزارش سالانه مربوط به سال 2015 این صندوق که خبرگزاری آسوشیتدپرس جمعه آن را گزارش داد، آمده  است این سازمان مبلغ 100 هزار دلار را در اختیار پایگاه «رادیوی ملی عمومی»، با هدف گزارش دهی درباره برنامه هسته‌ای ایران و موضوعات مربوط به امنیت هسته‌ای بین‌المللی قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران

[ منبع این خبر سایت شریان-سیاسی می باشد، برای مشاهده متن اصلی خبر می توانید روی این قسمت کلیک کنید ]

برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان «جزئیات تازه از فریبکاری کاخ سفید درباره برجام» اینجا کلیک کنید. شفاف سازی:
خبر فوق در سایت شریان-سیاسی منتشر شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است. چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید برای حذف آن روی این قسمت کلیک کنید.

نکته: با توجه به جمع آوری خودکار مطالب از سطح وب در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا اخبار غیر مجاز و یا اعتراض به انتشار مطالب سایت ها با ایمیل khabargroup.info@gmail.com در تماس باشید

تبلیغات





جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات