بازی HITMAN از همان ابتدا از ویژگی‌های دایرکس ۱۲ پشتیبانی می‌کرد

بازی HITMAN از همان ابتدا از ویژگی‌های دایرکس ۱۲ پشتیبانی می‌کرد

گیم فا/ به نظر می‌رسد با گذشت زمان از رونمایی و انتشار دایکرس ۱۲، توسعه دهندگان بیشتری پشتیبانی از این API قدرتمند و ویژگی هایش را در انجین های بازی سازی خود اعمال می‌کنند. در همین جهت اینبار نوبت به استودیو IO Interactive سازنده فرنچایز محبوب Hitman رسیده تا از ویژگی‌ های دایرکس ۱۲ در انجین خود صحبت کنند. برای جزئیات بیشتر با گیمفا همراه باشید.

با توجه به فهرست برنامه های موجود در همایش GDC 2016، استودیو IO Interactive قصد دارد با برگزاری یک نشست علمی و آموزشی در مورد رندر شدن عنوان Hitman با دایرکس ۱۲ سخن بگوید.

با وجود اینکه برگزرای نشست مذکور دلیلی بر وجود و پشتیبانی دایرکس ۱۲ در Hitman نیست، اما این نشست پشتیبانی انجین بازی از دایکرس ۱۲ را تایید می‌کند.
در همین راستا توضیحات موجود در رابطه با نشست را بررسی می‌کنیم:

در این صحبت به بررسی اجمالی چگونگی رندر شدن Hitman می‌پردازیم، در ادامه توضیحات دقیق‌تری را راجع به چگونگی مدیریت همه چیز با دایرکس ۱۲ از جمله Pipeline State Objects، Root Signatures، منابع، Command Queues و Multithreading می‌دهیم.

لازم به ذکر است Hitman یک عنوان اپیزودیک خواهد بود؛ موضوعی که بسیاری از طرفداران را ناامید کرد. با این حال بایستی صبر کنیم و ببینم که تصمیم گرفته شده توسط ناشر بازی با استقبال و موفقیت بازی مواجه خواهد شد یا خیر. اولین اپیزود Hitman در ۱۱ مارس منتشر خواهد شد.

[ منبع این خبر سایت ماچو می باشد، برای مشاهده متن اصلی خبر می توانید روی این قسمت کلیک کنید ]

برای نمایش تمام اخبار مرتبط با عنوان «بازی HITMAN از همان ابتدا از ویژگی‌های دایرکس ۱۲ پشتیبانی می‌کرد» اینجا کلیک کنید. شفاف سازی:
خبر فوق در سایت ماچو منتشر شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است. چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید برای حذف آن روی این قسمت کلیک کنید.

نکته: با توجه به جمع آوری خودکار مطالب از سطح وب در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا اخبار غیر مجاز و یا اعتراض به انتشار مطالب سایت ها با ایمیل khabargroup.info@gmail.com در تماس باشید

تبلیغات





جدیدترین اخبار منتشر شده

تبلیغات